رضا بیات

رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج: اجرای طرح الکترونیکی پاسخ استعلام دفاتر اسناد رسمی از ابتدا بهمن ماه امسال قابل اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رضا بیات با بیان اینکه پاسخ استعلام دفاتر اسناد شهرسازی الکترونیکی می شود، گفت: بنا به دستور شهردار کرج این طرح از ابتدای بهمن ماه امسال اجرا شده و از این پس تمامی پاسخ استعلام های دفاتر صرفا از طریق سامانه شهرداری و ارتباط وب سرویس با دفاتر اسناد رسمی امکان پذیر است.  

وی ادامه داد: اجرا شدن این طرح سرعت بخشی به امور ارباب رجوع، افزایش دقت، تثبیت و شفاف سازی مالکیت‌ها را به همراه دارد.

رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج ادامه داد: همچنین در جلسه ای که با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد مقرر شد تمامی  اشکالات موجود در پاسخ استعلام دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی در کوتاهترین زمان بررسی و رفع، و تمامی مراحل روند پاسخگویی از طریق پیامک به مالکین اعلام شود.

این مسئول در پایان در خصوص روند بررسی پرونده ها و زمانبدی صورت گرفته در خصوص پاسخ به استعلام دفاتر اسناد رسمی نیز گفت: در صورتی که پرونده ارجاع داده شده بدون نقص باشد می بایست پاسخ آن در مدت زمان ۲ الی ۱۰ روز کاری به دفاتر ارسال گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =