محمدرضا زین العابدینی

صورت وضعیت های کارگران خدمات شهری تا امروز به صورت سنتی و کاغذی بود که از این پس اطلاعات مذکور روی سامانه pay web قابل دسترس است؛ همچنین پس از این فیش حقوقی همه پاکبانان صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گفت.

محمدرضا زین العابدینی در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، به رویکرد جدید معاونت خدمات شهری مبنی بر استفاده از امکانات و فناوری های نوین در اداره شهر اشاره و با اذعان بر اینکه کلیه صورت وضعیت های کارگران از این پس در قالب سامانه ای به آنها ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد، این اقدام را به منظور شفاف سازی و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران عنوان کرد.

وی افزود: صورت وضعیت های کارگران خدمات شهری تا امروز به صورت سنتی و کاغذی بود که از این پس اطلاعات مذکور روی سامانه pay web قابل دسترس است؛ همچنین پس از این فیش حقوقی همه پاکبانان صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گفت.

این مسئول به راه اندازی سامانه ای به منظور کنترل حضور و غیاب کارگران نیز اشاره کرد و با پرداختن به اهمیت و حساسیت استفاده از فناوری های روز در اداره شهر، ادامه داد: در نظر داریم پیمانکارانی را برای مناقصات خدمات شهری مناطق شرکت دهیم که از توانایی هوشمندسازی فعالیت ها برخوردار باشند.

وی، بخشی دیگر از هوشمندسازی فعالیت های معاونت خدمات شهری را در اجرای عملیات زمستانی ذکر کرد و بیان داشت: برای تعیین نقاط حساس و پربارش در زمان های بارندگی، از سیستم "جی آی اس" بهره خواهیم برد. همچنین طبق بررسی هایی که از مناطق به عمل آمد، معابر و خیابان هایی که امکان استفاده از دستگاه گریدر در آنها وجود ندارد، مشخص و مقرر شد در این اماکن از تجهیزات کوچکتر برای اجرای عملیات مختلف استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =