برف

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، از شهروندان خواست به جای هراس از بارش های فصل زمستان، از زیبایی های این فصل الهی لذت برده و برای اصلاح وضعیت شهر به ویژه در زمان های بارش شدید برف یا باران، با شهرداری همکاری کنند.

محمدرضا زین العابدینی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، برف و باران را از نعمت هایی عنوان کرد که در بسیاری از شهرها و کشورهای جهان به عنوان یک زیبایی خدادادی به آن نگریسته شده و با ریزش هر باره این نعمت، دچار چالش و سردرگمی نمی شوند.

وی به نوع همکاری های شهروندان با مدیریت شهری در این ایام اشاره و اضافه کرد: بهتر است در زمان های بارش، شهروندان از خودروهای شخصی استفاده نکرده و با بهره گیری از امکانات حمل و نقل عمومی، معابر را برای فعالیت نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات آن، خلوت نگه دارند.

این مسئول ادامه داد: البته وظیفه ماست که در این مواقع، خدمات مضاعفی را به شهروندان ارائه کرده و با پاکسازی مسیر، امکان تسهیل تردد را فراهم کنیم. به همین منظور با بهره گیری از فناوری های روز، وضعیت خیابان ها را مورد بررسی قرار داده و معابری را که فاقد قابلیت حضور گریدر هستند، احصاء کرده ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز برای این معابر در حال خریداری است، افزود: با این اقدامات، بسیج امکانات در زمان های بارش بر اساس نوع خیابان انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =