سیما منظر

تعدادی از سرویس بهداشتی های فرسوده و قدیمی شهرموجب نارضایتی شهروندان و اهالی محل شده اند که بهسازی و بازسازی آنها نیز در دستورکار سازمان قرار گرفته که نمونه آن تخریب سرویس بهداشتی سه راه نهضت است.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه دسترسی آسان و سریع شهروندان به امکانات و خدمات شهری یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری در هرشهری و با هر تعداد جمعیتی است گفت: موضوع احداث سرویس های بهداشتی در شهر، مساله ای است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

وی با بیان اینکه باید به مسائل بهداشتی و سلامتی و تاثیرات آن روی روح و روان شهروندان  دقت زیادی داشت چراکه این مسأله روی سلامت شهر نیز تاثیر زیادی دارد ادامه داد: بخش قابل توجهی از شهروندان بنا به ضرورت های زندگی شهر نشینی ساعات زیادی را در طول روز خارج از منزل به سر می برند  و به همین دلیل باید دسترسی آنها به سرویس بهداشتی صورت پذیرد.

این مسئول افزود: تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در نقاط مختلف شهر انتظاری است که شهروندان از مدیریت شهری دارند و در این راستا این سازمان احداث ۴۵ چشمه سرویس بهداشتی را با تخصیص اعتباری بالغ بر۳ میلیارد تومان در دستور کار خود قرار داد که تعدادی از این سرویس ها به بهره برداری رسیده و در حال حاضر در دسترس شهروندان قرار دارد.

وی توضیح داد: این سرویس ها در مکان های پر تردد شهر جانمایی شده که از جمله آنها می توان به حاشیه پل شهید سلطانی – تقاطع غیر همسطح میانجاده و پارک امام رضا اشاره کرد.

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه بحث ازدیاد سرویس های بهداشتی در سطح شهر از موضوعات مهم اجتماعی و بهداشتی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد خاطرنشان کرد: تعدادی از سرویس بهداشتی های فرسوده و قدیمی شهرموجب نارضایتی شهروندان و اهالی محل  شده اند که بهسازی و بازسازی آنها نیز در دستورکار سازمان قرار گرفته که نمونه آن تخریب سرویس بهداشتی سه راه نهضت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =