چهاردهمین جلسه شورای معاونین

پیش بینی دنیای غرب این بود که با شهادت سردار سلیمانی هراس در دل ایرانیان می افتد، اما این در حالی است که همبستگی ملت ایران بیش از پیش شد و تمام پیش بینی های دشمن اشتباه از آب درآمد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در چهاردهمین جلسه شورای معاونین که در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج برگزار شد با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی خودش انتقام خون خودش را گرفته است. پیش بینی دنیای غرب این بود که با شهادت سردار سلیمانی هراس در دل ایرانیان می اندازد، این در حالی است که همبستگی ملت ایران بیش از پیش شد و تمام پیش بینی های دشمنان اشتباه از آب درآمد.

وی با تاکید بر اینکه تمام پیش بینی های غرب علیه ایران نقش بر آب شد، گفت: وقتی که رهبر انقلاب هنگام نماز بر پیکر سردار سلیمانی اشک می ریختند تمامی مردمی که در مراسم حضور داشتند نیز اشک می ریختند که این اتفاق پشت دشمنان را لرزاند.

شهردار کرج عمر ۴۰ ساله انقلاب را مدیون خون شهدا دانست و یادآور شد: باید این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

جذب بودجه و اجرای پروژه های ناتمام از اهداف مجموعه مدیریت شهری

کمالی زاده در ادامه با اشاره به اهمیت جذب بودجه و اتمام پروژه های ناتمام، افزود: وزن برخی پروژه ها مثل بزرگراه شمالی، قطار شهری برخی از پروژه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بالاتر از پروژه های دیگر است که باید در اولویت باشند.

این مسئول همچنین در خصوص افزایش پارکینگ های سطح شهر نیز، گفت: تا زمانی که در شهرداری پول نقد داریم، برای ایجاد پارکینگ ها از قراردادهای تهاتری استفاده نشود.

عملکرد مطلوب سازمان مدیریت آرامستان ها در سال جاری

شهردار کرج به عملکرد مطلوب سازمان مدیریت آرامستان ها طی سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه رئیس این سازمان در طول مدیریت خود عملکرد ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: بازدید مستمر اعضای شورای اسلامی شهر کرج از سازمان مدیریت آرامستان ها نیز با تایید ایشان از فعالیت های انجام گرفته در این حوزه همراه بوده است.

عیدی و پاداش پرسنل طی ماه جاری پرداخت شود

کمالی زاده در بخش پایانی با بیان اینکه ضروری است پرداخت پاداش و عیدی پرسنل تا پایان ماه جاری پرداخت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال باید روی موارد جذب بودجه متمرکز باشیم، ضروری است تا پاداش و عیدی پرسنل در پایان این ماه پرداخت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =