قطارشهری

برای رفع موانع و مشکلات پروژه، از این پس بازدیدهای مستمر هفتگی از پروژه داشته و دستگاه های مرتبط را در محل پروژه برای مذاکره و رفع مشکلات دعوت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی درویش پور با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی، تمام عمر پربار خود را در راه استقلال، امنیت و مجاهدت برای ایران و اسلام سپری کرد. شایسته است اکنون ما با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار، با کار و تلاش مضاعف، ادامه دهنده راه او و دیگر شهدای کشور باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های مدیران پروژه و شرکت سابیر به عنوان پیمانکار طرح و ساخت پروژه، در دوران راه اندازی مجدد، استفاده از ظرفیت های داخلی استان برای تامین منابع مالی پروژه را یک ضرورت دانست.

این مسئول عنوان کرد: مکاتبات متعددی در خصوص پروژه خط ۲ قطار شهری کرج با ریاست محترم جمهور صورت گرفته که امیدواریم به زودی شاهد ثمرات آن باشیم.

درویش پور همچنین اظهار داشت: برای رفع موانع و مشکلات پروژه، از این پس بازدیدهای مستمر هفتگی از پروژه خواهیم داشت و دستگاه های مرتبط را در محل پروژه برای مذاکره و رفع مشکلات دعوت خواهیم کرد.

معاون فنی و عمرانی استانداری البرز ادامه داد: ماموریت ما راه اندازی هر چه سریعتر فاز اول پروژه خط ۲ قطار شهری کرج است و اکنون که اغلب پروژه های مهم استان به سرانجام رسیده است، پروژه مترو در اولویت استانداری البرز قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه، مدیران پروژه خط ۲ قطار شهری کرج، با ارایه گزارشی از پیشرفت پروژه، وضعیت فعلی را تشریح کرده و مهمترین مساله در ادامه فعالیت های اجرایی در پروژه را تامین مالی و تسهیل در مشارکت بین نهادهای مختلف استان جهت رفع تعارض های موجود عنوان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =