دکه های مطبوعاتی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج: اجاره دکه‌های مطبوعاتی‌ای که صرفاً نشریه و روزنامه می‌فروشند، افزایشی نداشته است.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شاهد تمایل بیشتر مردم به رسانه‌های مجازی برای اطلاع از اخبار به روز هستیم که همین امر باعث شده تعداد مخاطبان نشریات و روزنامه‌ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: با این اوصاف اگر دکه‌های مطبوعاتی صرفا بخواهند از طریق فروش نشریات روزگار بگذرانند، در امرار معاش با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

این مسول توضیح داد: البته از سالیان پیش دکه‌های مطبوعاتی در کنار فروش نشریات و روزنامه نسبت به فروش تنقلات هم اقدام می‌کردند که این امر موافقان و مخالفان خود را داشته است.

به گفته رییس سازمان؛ برای اینکه فروش تنقلات در دکه‌های مطبوعاتی سازوکار قانونی به خود بگیرد امسال با توجه به جانمایی و نوع کاربری آنها اقدام به افزایش اجاره بهای پرداختی از سوی فعالان این صنف کرده‌ایم.

وحیدی خاطرنشان کرد: بر این اساس دکه‌های مطبوعاتی فعال در سطح شهر در سه درجه سطح بندی شده‌اند که بر مبنای این سطوح اجاره آنها تغییر کرده است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: البته اجاره دکه‌هایی که به ماهیت واقعی خود پایبند بوده و صرفا نشریات و روزنامه به فروش می‌رسانند هیچ افزایشی نداشته است.

وی افزود: با موجه شدن فروش تنقلات در دکه‌های مطبوعاتی، لازم است شبکه بهداشت و اصناف نظارت دقیق‌تری بر فعالیت این واحدها داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =