برف روب

با توجه به اینکه گریدر خودروی تخصصی راه سازی هست و استفاده از این خودرو برای عملیات زمستانی به صرفه نیست، توانستیم استفاده از تیغه های برف روب که در دنیا کاملا مرسوم بوده و جایگزین مناسبی برای گریدر است را در برنامه کاری خود قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا زین العابدینی با اشاره به بهره گیری حداکثری از تجهیزات و خودروهای شهرداری کرج در عملیات زمستانی اظهار داشت: با تلاش معاونت خدمات شهری و پیگیری سازمان مدیریت پسماند، خودروهایی که در حوزه معاونت خدمات شهری مناطق دهگانه غیرفعال بوده بازسازی و مورد استفاده دوباره قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این کار باعث صرفه جویی در اجاره ماشین آلات شده است، یادآور شد: ۵ عدد از تیغه های برف روبِ بسیار مرغوب که ظرف چند سال گذشته بلا استفاده بوده با هزینه بسیار اندک تعمیر و پس از نصب بر روی خودروهای سازمان مدیریت پسماند، در عملیات زمستانی به کار گرفته شد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گریدر، خودروی تخصصی راه سازی هست و استفاده از این خودرو برای عملیات زمستانی به صرفه نیست، استفاده از تیغه های برف روب که در دنیا کاملا مرسوم بوده و جایگزین مناسبی برای گریدر است را در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =