منطقه یک - سطل زباله

روزانه ۵۰ سطل زباله مکانیزه در مناطق مختلف شهر جانمایی می‌شود.

سید محمدجواد حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: خرید سطل زباله مکانیزه نو و جایگزینی آنها با سطل‌های قدیمی که کارایی خود را از دست داده اند، مطالبه بیش از سه سال گذشته شهروندان کرجی بود.

وی ادامه داد: بالاخره با تخصیص اعتبار مناسب، ۱۵۰۰ سطل زباله مکانیزه خریداری شد و طبق برنامه ریزی انجام شده به مرور در معابر و خیابان‌های مناطق مختلف جانمایی می‌شود.

جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با اشاره به قیمت تمام شده هر یک از این سطل‌ها افزود: هر یک از این سطل‌ها بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان خریداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای جانمایی این سطل‌ها توجه خاصی صورت می‌گیرد، توضیح داد: جانمایی اغلب سطل‌های قدیمی مناسب نبود و گاه شاهد این بودیم که این سطل‌ها با کوچکترین  تکانی به وسط خیابان و معابر حرکت کرده و باعث ایجاد مزاحمت برای عابرین و حتی تصادف می‌شدند.

حسینی تصریح کرد: در جانمایی جدید، سعی می‌شود سطل‌های مکانیزه در قسمت‌هایی از پیاده رو قرارداده شوند که برای تردد عابران مزاحمتی ایجاد نکنند.

جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: طبق زمان بندی صورت گرفته تا ۱۵ روز آینده سطل‌های قدیمی و غیر قابل استفاده از مناطق جمع آوری و سطل‌های جدید جانمایی می‌شود.

وی افزود: جانمایی سطل‌های مناطق یک، دو و سه در حال انجام است و به زودی این فرایند در سایر مناطق هم انجام می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =