برف

جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج: هیچ یک از معابر اصلی شهر در پی بارش سنگین برف مسدود نشده است.

سید محمد جواد حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: بارش برف از ساعات اولیه صبح یکشنبه ۲۹ دی ماه آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: تمهیدات صورت گرفته برای برف روبی و جلوگیری از انسداد معابر باعث شده در پی بارش اخیر هیچ یک از خیابان ها و مسیرهای اصلی شهر مسدود نشود.

این مسئول توضیح داد: استفاده به موقع از شن و نمک و استفاده از محلول ضد یخزدگی باعث شد تردد در معابر اصلی کرج به صورت عادی ادامه داشته باشد.

جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج اضافه کرد: خوشبختانه در بازندگی اخیر شهرداری کرج غافلگیر نشد و تا کنون توانسته بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشایی معابر فرعی شهر ادامه داد: حتی اگر همه امکانات استان را هم بسیج کنیم نمی‌توانیم همه معابر فرعی شهر را یک روزه باز کنیم به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌شود همچون سال‌های گذشته نسبت به برف روبی جلوی مغازه‌ها و منازل خود اقدام کنند.

حسینی گفت: در تلاش هستیم معابر فرعی ای که تردد بیشتری دارند طرف چند ساعت آینده بازگشایی شوند تا شهروندان مشکل کمتری برای تردد در سطح شهر داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =