ساماندهی تپه مرادآب

تمهیدات لازم برای اتمام پروژه ساماندهی تپه مراد آب در کوتاه ترین زمان ممکن اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امرور؛ علی کمالی زاده در جلسه بازآفرینی فضاهای شهری با محوریت تپه مرادآب که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج و مدیران ارشد شهری برگزار شد، اظهار داشت: طرح ساماندهی تپه مرادآب که در جهت اجرای سیاست های بازآفرینی شهری صورت گرفته است که به منظور دست یابی به نتیجه مطلوب، باید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به احداث رینگ ۳۰ متری در تپه مرادآب گفت: به دلیل کاربری های فضاهای سبز، گردشگری و تفریحی در این رینگ بخش پباده راه جهت استفاده شهروندان از این فضا نیز در نظر گرفته شود.

کمالی زاده در خصوص پروژه ساخت مسکونی در قطعات باقیمانده در این محدوده عنوان کرد: بررسی های لازم صورت گیرد و این پروژه با منطق اقتصادی اجرایی شود.

تا پایان سال جاری، شبکه معابر دسترسی بافت عمومی تپه مرادآب به اتمام می رسد

عضو شورای اسلامی شهر کرج، در خصوص اقداماتی که در بخش عمومی تپه مراد آب اجرایی خواهد شد، گفت: سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری کرج تا پایان سال جاری از محل منابع تخصیص یافته، عملیات خاکی و ماشین آلاتی را در  شبکه معابر بافت عمومی انجام دهد.

عباس زارع افزود: همچنین عملیات خاکبرداری در فضاهایی که مورد احتیاج است صورت گیرد و طراحی شبکه روشنایی و تامین تجهیزات آن، برق، آب و عملیات کفسازی و دیوار سازی فضای سبز نیز تا پایان امسال اجرایی شود.

این مسئول با تاکید بر اتمام روشنایی معابر عمومی  این محدوده تا تابستان سال آینده، گفت: امیدوارم تپه مرادآب به تپه نورانی در کرج تبدیل شود.

جهت پیشرفت پروژه طرح ساماندهی تپه مرادآب از بخش دولتی کمک بگیریم

احد رسولی؛ عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز با اشاره به اینکه برخی از پروژه های طرح ساماندهی تپه مرادآب در ستاد بازآفرینی شهرستان مطرح شده است، ابراز امیدواری کرد که با جذب بودجه از بخش دولتی بتوانیم بخش هایی از پروژه را پیش ببریم.

تپه مرادآب نگین شهر کرج است

عضو شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به اینکه معارضات طرح ساماندهی تپه مرادآب با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است، گفت: نوسازی بافت های فرسوده به ویژه  تپه اسلام آباد از مسایل اساسی حوزه شهرسازی است.

محمدحسین خلیلی اردکانی تپه مرادآب را نگین شهر کرج دانست و گفت: این پروژه می تواند با تبلیغ گسترده، در سطح وسیع و بین المللی معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =