بازدید کمالی دهقان از فرهنگسرای آوینی

یکی از اصلی ترین ارکان فعالیت‌های مدیریت شهری امور فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، محسن کمالی دهقان در این بازدید با اشاره به اینکه باید ارتباط شهروندان و فرهنگسرا بیش از گذشته شود، اظهار داشت:‌ فرهنگسرا محلی برای حضور شهروندان و ارائه آموزش های شهروندی، کارهای گروهی و ارتقای سطح مهارتهای افراد است که باید از فعالیتهای مربوطه استقبال شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر کلاس‌ها و اقدامات خوبی در مجموعه فرهنگسرای شهید آوینی در حال برگزاری است که منطقه تمام قد از فعالیت‌هایی که منجر به ارائه خدمات به شهروندان می شود،  حمایت می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های مذکور به نحو مطلوبی به جامعه هدف که همان شهروندان کلاک و شهرک جهان نما و خلج آباد هستند، اطلاع رسانی شود، اعلام کرد: در آینده ای نزدیک فضاهای تبلیغاتی در اختیار فرهنگسرا قرار می گیرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اشاره به اینکه شورای پنجم نیز نگاه فرهنگی به امور شهر دارد، اضافه کرد: یکی از ارکان مدیریت شهری چه در سطح کلان و چه در سطح منطقه، امور فرهنگی است که امید می رود با تعامل و هماهنگی دوجانبه فرهنگسرا و منطقه، بتوان خدمات مطلوبی را به شهروندان این حوزه ارائه کرد.

همچنین در این بازدید مدیر فرهنگسرای شهید آوینی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج نیز مواردی از درخواستهای شهروندان در حوزه های عمرانی و خدماتی را به شهردار منطقه ارائه کرد.

مهشید رضایی با اشاره به اینکه یکی از رموز پیشرفت و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگسرا، حمایت و نگاه فرهنگی مسئولان است، از اهتمام ویژه کمالی دهقان در رسیدگی به امور مربوطه قدردانی کرد.

وی حضور شهردار منطقه و سایر مسئولان در مجموعه فرهنگسرا جهت بررسی مسائل و مشکلات این مرکز را نقطه عطفی در راستای حمایت از امور فرهنگی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =