4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج: علاوه بر رسیدگی و ساماندهی علائم و تابلوهای ترافیکی، اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی سرعت‌گیرها، بلوک و خطوط عابر پیاده و اصلاح تابلوهای هدایت مسیر نیز از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سعادت با بیان اینکه در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان 280 عدد تابلو و علائم ترافیکی در سطح منطقه نصب و بازسازی شده است، اظهار داشت: عمده این تابلوها در معابر تازه تاسیس، معابر پرتردد ودر مکان هایی که دجار آسیب شده بودند آسیب شده بودند، انجام گرفته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر رسیدگی و ساماندهی علائم و تابلوهای ترافیکی، اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی سرعتگیرها، بلوک و خطوط عابر پیاده و اصلاح تابلوهای هدایت مسیر نیز از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر در سطح منطقه اجرایی می شود.

این مسئول با بیان اینکه روان سازی و تسهیل در تردد و هدایت ترافیک مهمترین اهداف اجرای این طرح است، تاکید کرد: رضایت شهروندان از مهم ترین اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک برانجام آن تاکید دارند و این مهم در سطح منطقه نیز با جدیت هر چه تمام پیگیری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =