روند اجرایی پروژه های عمرانی

مدیرکل نظارت بر اجرای معابر شهری و پیاده روهای شهرداری کرج گفت: در شش ماهه دوم سال به دلیل شرایط جوی خاص مثل برودت هوا امکان اجرای برخی فازهای پروژه‌های عمرانی از جمله بتن ریزی در طول شب وجود ندارد و همین باعث می‌شود اجرای عملیات عمرانی به ساعات روز موکول شود.

مجتبی حاج علی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: برخی از شهروندان در خصوص اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی در ساعات شلوغ روز گلایه دارند که البته این نارضایتی به حق است.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های مشخص شده، اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری باید به ساعات پایانی شب موکول شود تا مشکلی برای تردد خودروها و عبور و مرور شهروندان در طول روز ایجاد نشود.

این مسئول توضیح داد: این دستورالعمل در شش ماه اول سال به دلیل مساعد بودن شرایط جوی  اجرایی می‌شود و کمتر می‌بینیم در طول روز پیمانکاری مشغول فعالیت باشد.

حاج علی اضافه کرد: در شش ماهه دوم سال به دلیل شرایط جوی خاص مثل برودت هوا امکان اجرای برخی فازهای پروژه‌های عمرانی از جمله بتن ریزی در طول شب وجود ندارد و همین باعث می‌شود اجرای عملیات عمرانی به ساعات روز موکول شود.

مدیرکل نظارت بر اجرای معابر شهری و پیاده روهای شهرداری کرج گفت: شهرداری برای اجرای عملیات عمرانی در طول روز از پلیس راهور مجوز می‌گیرد و با تعامل با این نهاد شرایطی فراهم می‌کند تا شهروندان در حین اجرای عملیات عمرانی با کمترین مشکل موجه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =