سیدعلی اکبر میر وکیلی

از مزایای شرکت در این دوره تدریس بخشی ازمباحث و آئین نامه‌ها، ارائه نکات پر کاربرد آزمون‌ها و حل تست‌های تالیفی و تست‌های آزمون‌های گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سید علی اکبر میروکیلی با بیان اینکه دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی، نظارت و اجرا رشته عمران جهت آمادگی هر چه بیشتر متقاضیان شرکت در آزمون نظام مهندسی و کاردانی در سه روز ۷، ۸، و ۹ اسفند ماه به صورت فشرده و با حداقل هزینه برگزار می شود، گفت: هزینه کلاس ها برای کارمندان شهرداری و سازمان های تابعه و دانشجویان این مرکز با ۳۰ درصد تخفیف و به صورت اقساطی است.

 وی افزود: از مزایای شرکت در این دوره تدریس بخشی از مباحث و آئین نامه‌ها، ارائه نکات پرکاربرد آزمون‌ها و حل تست‌های تالیفی و تست‌های آزمون‌های گذشته است.

به گفته این مسئول؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات تکمیلی دوره ها به واحد آموزش مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج مراجعه یا با تلفن ۳۲۸۱۲۶۵۴ داخلی ۱۱۴ تماس حاصل نمایند.

همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دانشگاه واقع در بلوار امامزاده حسن (ع)، بعد از چهارراه مصباح، نرسیده به میدان استاندارد، جنب پارک اطلس مراجعه حضوری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =