علیرضا رحیمی

هجدهم بهمن و برای اولین بار شاهد اجرای برنامه گروه شادپیمایی از میدان کرج تا میدان شهدا توسط عروسک های غول پیکر هفت متری خواهیم بود.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری کرج برای بزرگداشت هرچه باشکوه تر این ایام؛ برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است. 

وی در تشریح برنامه های دهه مبارک فجر افزود: مسابقه های ورزشی محلات از امروز با حضور بیش از ۲۰ هزار شرکت کننده در ۱۵ رشته آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشن انقلاب و خانواده، عنوان کرد: جشن بزرگ انقلاب و خانواده ساعت ۱۸ روز هفدهم بهمن ماه در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می شود، ضمن آنکه حضور برای شهروندان رایگان است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: اجرای گروه شادپیمایی از میدان کرج تا میدان شهدا یکی دیگر از برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر است؛ این برنامه بیستم بهمن ماه توسط عروسک های غول پیکر هفت متری برای اولین بار در کرج برگزار می شود.

به گفته وی؛ نوزده و بیستم بهمن ماه مدیران شهری با همراهی اعضای شورای شهر کرج به دیدار خانواده های معظم شهدا می روند.

رحیمی به برپایی نمایشگاه فرق و ادیان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با محوریت تهاجم فرهنگی و در زمینه های فرق و ادیان برپا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از امشب محفل انس با قرآن کریم در سه منطقه کرج برگزار می شود.

این مسئول همچنین از برپایی ایستگاه های سلامت در تمام مناطق شهرداری کرج خبر داد و گفت: این ایستگاه ها از پانزدهم تا هفدهم بهمن در ایستگاه های مترو فردیس، گلشهر و مهرشهر میزبان علاقه مندان خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فضاسازی و آذین بندی مناطق ۱۰ گانه کرج نیز انجام شده است، یادآور شد: نمایشگاه بزرگ انقلاب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن و با فعالیت ۱۵۰ غرفه برگزار می شود.

معاون شهردار کرج با اشاره به همزمانی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: برنامه های متنوع و درخور این موضوع پیش بینی شده است. 

رحیمی گفت: رونمایی از پوستر طرح ملی اولین کنگره ملی شعر مقاومت با موضوع سردار بدون مرز، حاج قاسم سلیمانی، خانواده های شهدای مدافع حرم و ابومهندس یکی دیگر از برنامه های دهه مبارکه فجر است؛ ضمن آنکه در این روزها ۱۰ گروه نمایشی به اجرای موسیقی و نمایش در پارک و بوستان های شهر می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =