یب

مدیران و پرسنل شهرداری برای انجام تبلیغات و استفاده از امکانات منع هستند و با افرادی که این موضوع را نادیده بگیرند برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی که در سالن جلسات شهدای شهرداری برگزار شد، با تبریک دهه مبارکه فجر بر ضرورت تعیین جایگاه های ویژه برای تبلیغات انتخاباتی، تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز توجه به سیمای شهر ضروری است، گفت: باید جایگاه هایی برای تبلیغات انتخاباتی تعیین شود تا سیمای شهر در معرض نازیبایی های ناشی از این موضوع قرار نگیرد.

این مسئول اضافه کرد: با تعریف جایگاه های ویژه برای تبلیغات، هزینه های تنظیفِ شهر نیز کاهش یافته و می توان خدمات بیشتری در زمینه های دیگر به شهروندان ارائه داد.

ممنوعیت استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغات

شهردار کرج در بخش دیگری با تاکید بر عدم بهره گیری از امکانات شهرداری برای تبلیغات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران و پرسنل شهرداری برای انجام تبلیغات و استفاده از امکانات منع هستند و با افرادی که این موضوع را نادیده بگیرند برخورد خواهد شد.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه شهرداری نهادی نیمه دولتی است و نباید با سیاست درآمیزد، تصریح کرد: هزینه های اجتماعی و سیاسی برای شهرداری ایجاد نکنیم.

وی همچنین حضور مدیران و پرسنل در زمان اداری، در محل های تبلیغاتی را ممنوع اعلام کرد و گفت: کسانی که می خواهند در واحدهای تبلیغاتی برای افراد خاصی فعالیت کنند، حتما مرخصی خود را اعلام کرده باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =