محمد نبیونی-رییس کمیسیون سرمایه گذاری وامور مشارکت ها

آیین تجلیل از نخبگان استان البرز امروز سه شنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، رئیس و اعضای شورای شهر کرج، شهردار کرج و برخی از مسئولان شهری و استانی در باشگاه میلاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی در این مراسم گفت: ۱۳ نفر سال گذشته در المپیادهای مختلف علمی مدال آورده و در بهترین دانشگاههای کشور پذیرفته شدند که این مایه مباهات و افتخار استان است.

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز و عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: بنیاد نخبگان این افراد را در دل خود پذیرفته و تلاش می کند آنها را در مسیر نخبگی هدایت کند تا شاهد به شکوفایی رسیدن آنها در عرصه های گوناگون علمی و عملی کشور باشیم.

وی اضافه کرد: سابقه نداشته شهرداری کرج میزبانی چنین مراسمی را به عهده داشته باشد در حالیکه حمایت از این افراد بخشی از مسئولیت های مدیریت شهری است. 

این مسئول ادامه داد: در این خصوص کوتاهی هایی رخ داده که با توجه به اهمیت امر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، امروز سعی در جبران قصورات داریم.

نبیونی، به وقوع اتفاقات مثبتی در عرصه علمی از سوی شهرداری کرج اشاره کرد و یادآور شد: خبر خوب ما احداث کارخانه نوآوری در کرج است که هم اکنون به همت مدیریت شهری این کلانشهر در حال  انجام است و امیدواریم شاهد به تحقق نشستن اهداف آن در آینده نه چندان دور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =