مهدی حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از موافقت اعضای این کمیسیون با واگذاری اتوبوس های فرسوده به بخش خصوصی جهت تعمیر و نوسازی و بازگشت آنها به خطوط سطح شهر خبر داد.

مهدی حاجی قاسمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با بیان اینکه هزینه های بالای نگهداری و تعمیر اتوبوس های تحت پوشش شهرداری کرج همواره یکی از دغدغه های جدی بوده است، گفت: علیرغم اینکه تعدادی از اتوبوس های فرسوده در حال بازسازی هستند اما چندین دستگاه اتوبوس به جهت محدودیت مالی و عدم امکان تعمیر اساسی متوقف مانده اند و هزینه های نگهداری آنها نیز بالاست.

وی افزود: استفاده از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی جهت واگذاری اتوبوس های فرسوده به سرمایه گذار بسیار مقرون به صرفه و عاملی جهت کاهش هزینه های جاری است. در حال حاضر نیز تعدادی از شرکت های حوزه حمل و نقل آمادگی خود جهت بازسازی بخشی از اتوبوس های مورد نظر و بهره برداری از آنها در مدت زمان معین را اعلام کرده اند.

حاجی قاسمی در پایان اظهار کرد: همچنین اساسنامه تشکیل سازمان حمل و نقل بار شهرداری کرج در چهل و دومین جلسه کمیسیون عمران شورا مطرح شد و اعضاء پس از استماع دفاعیات نمایندگان شهرداری و بحث و تبادل نظر کارشناسی، در نهایت با پیشنهاد مذکور مخالفت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =