باز افرینی شهری

جلسه هماهنگی برنامه اقدام مشترک پروژه ها و طرح‌های بازآفرینی شهری شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جلسه هماهنگی اقدامات شهرداری کرج درحوزه بازآفرینی با حضور معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان ها برگزار شد.

در این جلسه با توجه به تهیه طرح های مطالعاتی بازآفرینی محلات اخترآباد، حصارک بالا و تپه مرادآب مقرر گردید ظرف مدت ۴۸ ساعت پروژه های عمرانی و عملیاتی پیشنهادی محلات مذکور با هدف ساماندهی، توانمدسازی و تامین خدمات به انضمام متولیان اجرا و برآورد مالی توسط اداره کل طرح های توسعه شهری تهیه و به منظور پیش بینی در بودجه سال ۹۹ به مدیریت نظارت بر توسعه حریم شهری ارسال گردد.

همچنین سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری کرج مکلف شد ظرف مدت ۴۸ ساعت پروژه های عملیاتی پیشنهادی در محلات حصارک بالا، مصباح اخترآباد، اوقافی ها و حیدرآباد را به منظور پیش بینی اعتبارات مورد نیاز توط مناطق دربودجه سال ۹۹ ارائه نماید.

گفتنی است در این جلسه با توجه به قرارگیری عناصر تاریخی کاخ سلیمانیه، حمام تاریخی و مسجد اعظم در محله مصباح و در راستای احیای منطقه تاریخی شهر کرج و اتصال عناصر مذکور به امامزاده حسن و کاروانسرای شاه عباسی منطقه ۲ در بودجه سال ۹۹ ردیف اعتباری ویژه ای جهت ساماندهی، کفسازی و جداره سازی مسیر مذکور (حدفاصل کاخ سلیمانی تا حمام مصباح) انجام تملکات مربوطه پیش بینی نماید.

همچنین کلیه مناطق دهگانه، سازمان های مربوطه و معاونت فنی و عمرانی و سازمان فرهنگی اجتماعی موظف شدند ظرف مدت ۴۸ ساعت عنوان و مبلغ ردیف های اعتباری که در بودجه سال آینده جهت ساماندهی و توانمند سازی محلات هدف و بافت های ناکارآمد شهری همچنین دیگر موضوعاتی که در جلسه مطرح شده را پیش بینی و به معاونت شهرسازی و معماری ارسال نماید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =