2

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج: این مرکز برای ترم بهمن ماه در ۲۱ رشته دانشجو می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اکبر میر وکیلی گفت: داوطلبان واجد شرایطِ علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربری شهرداری کرج می توانند تا روز یکشنبه مورخ ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸ در این دوره ها ثبت نام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این مرکز در ترم جدید در ۲۱ رشته دانشجو می پذیرد، خاطرنشان کرد: شهرسازی، معماری، حقوق، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، تربیت بدنی، امور دهیاری و شوراها، امور محله، اطفای حریق شهری، امداد نجات شهری، مدیریت تجاری سازی، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث، مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث از جمله این رشته ها است.

به گفته میروکیلی؛ نوع پذیرش دانشجو بدون کنکور و از طریق ثبت نام حضوری (بلوار امامزاده حسن (ع)، بعد از چهارراه مصباح، نرسیده به میدان استاندارد جنب پارک اطلسی، مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج) انجام می شود. 

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج با اشاره به اینکه شرایط ویژه ای برای بسیجیان پرسنل شهرداری کرج در نظر گرفته شده، یادآور شد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۸۱۲۶۵۴-۰۲۶ داخلی ۱۱۴ و ۰۹۳۰۸۷۸۴۱۲۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =