جلسه شورای معاونین

مجموعه مدیریت شهری برای اجرای ایده های نوین در خدمات رسانی به شهر و شهروندان تلاش می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده از معاونین خود و مدیران مناطق و روسای سازمان ها خواست تا سوال های اعضای شورا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از سوال های اعضای شورا در خصوص اطلاعات عملکردی است، تاکید کرد: مدیران توجه داشته باشند این قابل قبول نیست که بخاطر نقص اطلاعات، مدیریت شهری با شورا دچار چالش شود.

این مسئول با بیان اینکه اعضای شورای پنجم ایده آل هایی دارند که علاقمند به تحقق آن در دوره خود هستند، خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری اجرای ایده های نوین برای خدمات رسانی به شهر است و مدیران در این راستا باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

طرح استقبال از بهار آغاز شود

شهردار کرج با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و ضرورت تنظیف شهر، گفت: طرح استقبال از بهار آغاز شود.

کمالی زاده با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار همه ساله به دبیری معاونت خدمات شهری برگزار می شود، عنوان کرد: این طرح بلافاصله بعد از انتخابات اجرایی خواهد شد.

وی بر زیباسازی ورودی های شهر تاکید کرد و گفت: ورودی بیلقان و میدان حافظ محل عبور مسافران نوروزی است و خاطراتی که از کرج در ذهن مسافران می ماند به نمای این ورودی ها بستگی دارد.

این مسئول همچنین ادامه داد: ترمیم آسفالت، بهسازی چراغ ها، علائم، رنگ آمیزی تابلوها و شستشوی جداول، آماده سازی پک های فرهنگی و برپایی ایستگاه های استقبال از زائران، مواردی است که باید به صورت جدی به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =