8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج: در آستانه سال نو و با اجرای طرح استقبال از بهار این منطقه برای ورود به سال جدید آماده می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند، گفت: توسعه فضای سبز، جمع‌آوری پسماند و زیباسازی فضای شهر از جمله برنامه‌های این منطقه برای اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار تا اواسط فروردین‌ماه ادامه می‌یابد، افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری کسب اعتماد و رضایتمندی شهروندان است.

این مسئول؛ شستشوی جداول و معابر، رنگ‌آمیزی جداول، بازسازی مخازن زباله، پاکسازی زمین‌های بایر، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر، پاکسازی و تسطیح حاشیه بلوارها، جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز، اخطار و جمع‌آوری خودروهای فرسوده، جلوگیری از تخلیه نخاله در سطح منطقه، پاکسازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی و همچنین جمع‌آوری و حمل زباله در طول شبانه‌روز و جمع‌آوری متکدیان را از اقدامات برشمرد که در اجرای این طرح صورت می گیرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: کاشت نهال و انواع گونه‌های گیاهی در سطح منطقه، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، ترمیم پیاده‌روهای سطح منطقه، نصب المان‌های متناسب با نوروز، سرویس و راه‌اندازی آب‌نماهای میادین، باز سازی و نصب تابلوهای معرف معابر، نصب تابلوهای راهنما را از دیگر اقدامات منطقه در اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =