هشتادو پنجمین جلسه رسمی شورای شهر در قاب تصویر

عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار تعطیلی هماهنگ مدارس و دانشگاه ها به دلیل آلودگی هوا، مراقبت در برابر ویروس کرونا و موارد مشابه شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر کرج، سارا دشت گرد در صد و هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورا طی نطق پیش از دستور اظهار داشت: بر خود واجب می دانم که از حضور پر شور مردم در انتخابات اخیر قدردانی کنم و به همه آنان چه عوامل اجرایی، چه داوطلبان و منتخبین خدا قوت و خسته نباشید عرض کنم.
 

وی افزود: با توجه به شیوه بیماری ویروسی کرونا از شهردار کرج تقاضا دارم در خصوص مساعدت به پرسنل زن که باردار هستند تدبیر ویژه ای جهت حفظ سلامتی این عزیزان اتخاذ شود.
 

دشت‌گرد همچنین به تعطیلی مدارس در این روزها اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی انتظار می رود مسئولین و مدیران شهر تدابیری انتخاذ کنند که مادران شاغل در شهرداری دچار مشکل نشوند، قطعا با همراهی و هماهنگی و همدلی این روزهای نگران کننده می گذرد و آنچه به یادگار می ماند روحیه حمایت و همراهی در مدیریتِ یک بحران خواهد بود.
 

این عضو شورا از رئیس شورا خواست تا با استانداری البرز در خصوص زمان تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مهدهای کودک و ادارات هماهنگی داشته باشند تا شهروندان بالاخص مادران شاغل کمتر دچار زحمت و نگرانی از سلامتی کودکانشان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =