هشتادو پنجمین جلسه رسمی شورای شهر در قاب تصویر

شهردار کرج: میزان وصولی نقد و تهاتر شهرداری کرج طی ۱۱ ماه گذشته یک هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده با اشاره به میزان وصولی نقد و تهاتر شهرداری کرج طی ۱۱ ماه گذشته، اظهار داشت: این میزان یک هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۶ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه میزان جذب بودجه عمرانی شهرداری کرج ۳۵ درصد بوده است، ادامه داد: بیشترین میزان جذب به ترتیب از سوی معاونت مالی و اقتصادی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاونت فنی و عمرانی و منطقه ۳ انجام گرفته است.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح استقبال از بهار نیز پرداخت و گفت: همه بخش ها و مناطق در هماهنگی کامل با معاونت خدمات شهری نسبت به اجرای طرح استقبال از بهار اهتمام داشته باشند.

کمالی زاده، با بیان اینکه برخی از خیابان های شهر کمی تاریک است، اذعان داشت: در نزدیکی عید و ایام نوروز نباید هیچ محور تاریکی در شهر داشته باشیم. همچنین رنگ آمیزی جداول و پاکسازی شهر باید به سرعت توسط بخش های مسئول انجام گیرد.

وی، از مسئولان خدمات شهری مرکز و مناطق خواست به سرعت نسبت به تامین لباس و تجهیزات پاکبانان و سبزبانان اقدام کنند. این اقدام به منظور حفظ نظافت و بهداشت فردی این افراد و ایجاد منظره مناسب در شهر انجام خواهد گرفت.

به گفته شهردار کرج، تعدادی از طرح های شهرداری تا پایان سال جاری به پایان خواهند رسید که پل های و در حصارک و نیز سوله ورزشی منطقه ۷ از جمله آنها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =