صدوهشتادو ششمین جلسه رسمی شورا تشکیل شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و در معرض خطر قرار داشتن جان شهروندان، اجرای طرح‌های پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرکرج یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری شود. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در نطق صد و هشتاد ششمین جلسه ضمن تقدیر و تشکر از جامعه سفیدپوشان سازمان علوم پزشکی بخصوص ریاست علوم پزشکی و نظام پزشکی که این روزها با توصیه ها و آموزش دادن شهروندان را به آرامش دعوت می کنند، اظهارداشت: انشاءالله که خداوند کمک کند و پزشکان زحمتکش هم سلامت باشند که زودتر این بیماری را شکست دهند.

این مسئول تصریح کرد: از شهردار خواهشمندم با توجه به زحمات خدمات شهری هر چه سریعتر امکانات و تجهیزات برای مبارزه با بیماری کرونا فراهم کند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: اگر شهردار و مجموعه مدیران شهرداری در بحث بودجه نیاز به این کار دارند خواهشمندم با مصوبه یا ما فوق خودشان مکاتبه داشته باشند که زودتر این امکان در اختیار شهروندان جهت سلامتی آنان قرار گیرد که شهرواندان در امنیت سلامت و آرامش قرار بگیرند.

بزنی بیرانوند عنوان کرد: در این شرایط بحرانی و حساس تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری ارتقا سطح بهداشت, امنیت و سلامت شهروندان و مقابله با شیوع این بیماری شود که به‌ صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار داده شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از سازمان حمل و نقل تشکرمی کنم که  در ضد عفونی کردن اتوبوسها و معابر به صورت جدی وارد میدان شده است.

وی خاطرنشان کرد: از خدمات شهری به ویژه منطقه 6، 3 و 9 و از شهرداران این مناطق که توانسته اند در بحث دپو نخاله ها و زباله ها به ویژه منطقه 6 تبدیل به فضای سبز کند تشکر ویژه دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =