صدوهشتادو ششمین جلسه رسمی شورا تشکیل شد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری برای حفظ سلامت پاکبانان و کارگران فضای سبز خود و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نسبت به توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان این قشر زحمتکش اقدام کند تا سلامتشان به مخاطره نیفتد. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد در صد و هشتاد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و اظهارداشت: مدیریت شهری برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه خود در مناطق، سازمان ها و معاونت ها اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قراردهد.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس مصوبه استانداری البرز مبنی بر کاهش ساعت اداری، مدیریت شهری نیز تا پایان هفته جاری ساعت شروع به کار خود را غیر از واحدهای اجرایی و خدمات رسان  از ساعت ۹ لغایت ۱۲ تغییر دهد.

 
سلیم نژاد تاکید کرد: همچنین مدیریت شهری کرج با مرخصی زنان باردار و مادرانی که به کودکان خود شیر می دهند و یا فرزند خردسال دارند از جمله افراد آسیب پذیری هستند که در زمان شیوع بیماری های واگیر، مراقبت از آنها از اهمیت خاصی برخوردار است، موافقت کند.

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ارایه خدمات غیرحضوری در دستور کار مدیریت شهری قرارگیرد و حتی الامکان امورمراجعه کنندگان پُر شمار به صورت تلفنی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =