عملیات شستشو، میکروب زدایی و ضد عفونی وسایل پارک ها و بوستان ها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج: برای تامین ماسک و دستکش مورد نیاز پاکبانان، هیچ عذری از پیمانکاران پذیرفته نیست.

علی اصغر همتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طبق تصمیم کمیته اضطرار استانداری البرز، طی ۴۸ ساعت گذشته طرح ضد عفونی کردن خیابان‌های شهر در دو مرحله اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام مناطق شهر به جز محلات پرتراکم مهر شهر مثل حسین آباد و آق تپه  ضد عفونی شده اند که این محلات نیز امشب ضد عفونی می شوند.

وی توضیح داد: عملیات ضد عفونی کردن شهر با یک دستگاه مه پاش فوق تخصصی و چندین واترجت صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه ضدعفونی و گندزدایی شهر محدود به دو مرحله نیست و تا پایان اپیدمی کرونا در کرج ادامه دارد، افزود: در مراحل بعدی ضدعفونی ادارات پرتردد مثل شعبات دستگاه قضا، مساجد شاخص، مصلی‌های شهر و... در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: به تمام پاساژهای پرتردد شهر هم اخطار لازم داده شده و دستور العمل خاص در خصوص چگونگی ضدعفونی کردن واحدهای آنها ابلاغ شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به وضعیت توزیع ماسک و دستکش بین پاکبان شهر گفت:  توزیع یک سری ماسک و دستکش بین تمامی پاکبانان شهر صورت گرفته و به همه پیمانکاران ابلاغ شده  اقلام بهداشتی مورد نیاز این همکاران را در اسرع وقت تهیه و در اختیار آنها قرار دهند.

همتی گفت: هرچند با توجه به افزایش تقاضا، تامین ماسک و دستکش تا حدودی سخت شده ولی در این خصوص هیچ عذری از پیمانکاران پذیرفته نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =