عمران

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از پیشرفت قابل قبول اجرای پروژه های بهسازی محیطی محلات سهرابیه و اختر آباد و افزایش بنای ساختمان ایستگاه های آتش نشانی بهار و رستاخیز خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: در محله سهرابیه جدولگذاری خیابانهای مهاجر ۳ و ترانس به طور کامل انجام شده و پی کَنی و جدولگذاری خیابانهای قزلباش و ایمان آغاز شده است.

وی افزود: همچنین اجرای کفپوش پیاده روهای خیابان امام محمد تقی و کانال خیابان چهارم به اتمام رسیده و اصلاح خیابان منتهی به کانال در دستور کار قرار دارد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در ادامه بهسازی محیطی محله اختر آباد، جدولگذاری خیابانهای ۱۲ متری اول و دوم به اتمام رسیده و روکش آسفالت این معابر در دستور کار قرار دارد، همچنین اجرای کفپوش پیاده رو خیابان امام خمینی در حال انجام می باشد.

عاقلی با اشاره به پیشرفت در اجرای پروژه های ابنیه سازمان طبق زمانبندی مشخص بیان کرد: پروژه افزایش بنای ایستگاه های آتش نشانی بهار و رستاخیز، پس از اجرای فونداسیون و تکمیل بتن ریزی و ایجاد سقف، وارد مراحل نازک کاری و تیغه چینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =