خیری

بعد از بحران به وجود آمده سعی کرده ایم با توجه به اینکه حساسیت های زیادی روی پسماندهای بیماران کرونایی وجود دارد ساعات و روزهای مراجعه به بیمارستانها را افزایش دهیم تا نگرانی از بابت انباشت زباله های عفونی وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد خیری با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت پسماند بعد از بحران کرونا اظهار داشت: ما شاهد تعاملات خوبی بین سازمان مدیریت پسماند، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ناظر در جمع آوری پسماندها و همچنین بیمارستان‌ها هستیم و تلاش کرده ایم با افزایش ناوگان حمل و نقل پسماندها و زمان مراجعه به بیمارستانها به بهداشتی تر شدن محیط‌ آنها کمک کنیم.

وی افزود: هم اکنون همکاران من با ۵ دستگاه ماشین آلات مخصوص جمع آوری پسماندهای بیمارستانی که مشخصا سه دستگاه آن اختصاص به جمع آوری پسماندهای عفونی دارد بصورت شبانه روزی در تلاش هستند که زباله ای بر زمین نماند. 

ریس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه گفت: بعد از بحران کرونا سعی کرده ایم با توجه به اینکه حساسیت های زیادی روی پسماندهای بیماران کرونایی وجود دارد ساعات و روزهای مراجعه به بیمارستانها را افزایش دهیم تا نگرانی از بابت انباشت زباله های عفونی وجود نداشته باشد. 

خیری گفت: همه پسماندهای جمع آوری شده به حلقه دره منتقل و در آنجا در لندفیل های مخصوص عفونی بصورت بهداشتی دفع می شوند. 

این مسئول با بیان اینکه همکاران من در بخش جمع آوری پسماندهای از سربازان بهداشت و سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هستند که خطرات زیادی آنها را تهدید می کند یادآور شد: از شهروندان عزیز خواهش می‌کنیم به جهت حفظ سلامتی خود و پاکبانان عزیز از ریختن زباله های خود همچون دستکش ها به روی زمین خودداری کنند و تا مساعد شدن شرایط حتما در خانه های خود باقی بمانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =