فرش گل در کاخ

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: تا اطلاع ثانوی امکان بازدید از فرش گل کاخ مروارید و مجموعه باغ گلهای پارک شهید چمران وجود ندارد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: امسال برای فضاسازی و زیباسازی محوطه بیرونی کاخ مروارید تلاش زیادی صورت گرفت ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا، نوروز امسال امکان بازدید از این زیبایی‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به ایجاد فرش گل در این کاخ ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار پیاز لاله و تعداد زیادی گل‌های فصلی برای ایجاد این فرش به کار برده شده ولی برای حفظ سلامت مردم و طبق دستورالعمل های بهداشتی صادر شدهT امکان بازید از این فرش وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه هنوز مشخص نیست تا چه زمان درگیر ویروس کرونا باشیم، ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است تا پایان خرداد ماه درگیر اپیدمی این ویروس باشیم، ممکن است امسال امکان بازدید عمومی از این فرش  فراهم نشود.

بضاعتی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به طرح توزیع رایگان نهال به شهروندان گفت: برای جلوگیری از ایجاد تجمع امسال در هیچ یک از مکان‌های ثابت و مشخص شده سال‌های قبل نهال توزیع نشد.

وی اضافه کرد: شهروندانی که تمایل به دریافت نهال مثمر و غیر مثمر دارند می‌توانند تا پایان فرودین به مرکز تولیدات نهال شهرداری واقع در جاده محمد شهر مراجعه و هرتعداد نهال نیاز دارند دریافت کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با بهار سال قبل تعداد بیشتر گل در سطح شهر کاشته شده، افزود: برای نوروز امسال هم از لحاظ کیفی و هم کمی شاهد تغییر در گلکاری‌های سطح شهر بوده ایم.

وی افزود: به عنوان مثال سال گذشته حدود ۱۷۰ هزار گل شب بو در معابر و فضای سبز شهری کرج کاشته شد ولی امسال این تعداد به ۲۰۰ هزار عدد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه گلکاری در باغ گل‌های پارک شهید چمران هم به پایان رسیده ، توضیح داد: علی رغم زیبایی این باغ برای حفظ سلامت مردم فعلا بازدید عمومی از این مجموعه امکان پذیر نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =