محراب سعادت

معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج: علی رغم تعطیلی برخی از صنوف، بازارروزها با رعایت اصول بهداشتی و ضوابطی که از سوی ستاد کرونای استان تعیین شده باز هستند و در ساعات مشخص شده به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهراب سعادت اظهار داشت: طی دو هفته اخیر با شیوع ویروس کرونا شاهد محدود شدن فعالیت‌های اجتماعی و تجمعات مردم در فضاها و مکان‌های عمومی از جمله بازار روزها بوده‌ایم.

وی توضیح داد: این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم و قطع حلقه شیوع ویروس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن اعمال شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیریت شهری در برابر حفظ جان شهروندان مسئول است، اضافه کرد: بر این اساس با تمهیدات صورت گرفته، شاهد ضدعفونی تک به تک بازار روزهای فعال سطح شهر هستیم.

معاون اجرایی و ساماندهی مشاغل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه بازار روزها نقش به سزایی در تامین اقلام مورد نیاز شهروندان دارند، گفت: علی رغم تعطیلی برخی از صنوف، بازار روزهای کرج با رعایت اصول بهداشتی و ضوابطی که از سوی ستاد کرونای استان تعیین شده باز هستند و در ساعات مشخص شده به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

سعادت تاکید کرد: میادین و بازار روزهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، در شش ماهه اول امسال در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ و بعد از ظهرها هم از ساعت ۱۶ الی  ۲۱ آماده خدمات رسانی به مراجعان هستند.

وی توضیح داد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی نیز بازار روزهای کرج از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ فعال هستند.

این مسئول گفت: امید است در راستای شعار  " اعتباری به بزرگی اعتمادتان ساخته ایم " ، بتوانیم گام های موثری برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان  کرجی برداریم.

گفتنی است، ساعت کاری بازار روزها در ماه مبارک رمضان نیز، متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =