ربی سعادت

جلوگیری از افزایش واحدهایی که بدون رعایت استاندارد، موقعیت جغرافیایی و تراکم جمعیتی در منطقه ۴ ساخته می شد، از مهمترین موضوعاتی بود که سال گذشته برای آن برنامه ریزی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سعادت در تشریح اقدامات سال گذشته منطقه ۴ مثل مرمت آسفالت معابر، گفت: یکی از معیارهای اولویت بندی آسفالت معابر این منطقه در سال گذشته، درخواست های مردمی ۱۳۷ بود که طی آن ۲۱ هزار تن آسفالت در محدوده های مختلف  مهرشهر به صورت مکانیزه و دستی صرف بهسازی معابر این محدوده شد.

وی گفت: محیط زیست و حفاظت از عرصه های سبز به ویژه بوستان ها و پارک ها به عنوان تفرجگاه شهروندان یکی دیگر از مطالبات و انتظارات مردمی از مدیریت شهری است که در راستای حفظ و گسترش فضای سبز شهری و هزار و ۷۰۰ اصله نهال در سطح منطقه کاشته شد. همچنین با تلاش های اداره فضای سبز منطقه؛ سه هزار مترمربع درختچه و سه هزار و ۵۰۰ مترمربع گل فصلی در فضاهای سبز منطقه کاشته شده است و بوستان و پارک به تجهیزات بازی و ایمنی مجهز شدند.

تلاش در جهت کاهش مصرف آب

وی در ادامه افزود: در راستای سیاستهای شهرداری ها در حوزه آب و صرفه جویی در در مصرف این منطقه طی سالی که گذشت پنج هزار و ۷۰۰ متر لوله گذاری قطره ای را برای آبیاری فضای سبزو صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت مصرف صحیح آب انجام داده است.

به گفته سعادت؛ خط کشی محوری ۴۰ هزار متر از معابر منطقه ۴ نیز از اقداماتی است که در منطقه برای ارتقا ایمنی انجام شد.

این مسئول در تشریح اقدامات واحد خدمات شهری منطقه به رفع ۳۱۰ مورد آبگرفتگی و ۱۵ هزار متر رنگ آمیزی جداول، ۳۰ هزار متر رنگ آمیزی جداره ای شهری و جمع آوری ۶۴۰ مورد پلاکارد و تابلو های غیر مجاز اشاره کرد.

وی توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی محلات قدیمی و حفظ هویت این محلات، آمادگی شهرداری در فصل بارش و نزولات آسمانی، مدیریت هزینه و کاهش آن از دیگر اقدامات مهمی دانست که طی سال ۹۸ در منطقه ۴ اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =