امیر حسین کاظمینی

ارایه خدمات مطلوب و سرعت در پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان و تکریم ارباب رجوع، از سیاست هایی بود که تلاش شد در سال ۹۸ در منطقه ۷ به درستی رعایت شود. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ امیر حسین کاظمینی در تشریح اقدامات عمرانی منطقه طی سال ۹۸ به اجرای ۱۲ هزار متر عملیات جدولگذاری و بالغ بر ۵هزار متر پیاده‌روسازی در سطح منطقه اشاره کرد.

همچنین توزیع بیش از ۲۸ هزارتن آسفالت جهت عملیات آسفالت باند شرقی بلوار امام خمینی (ره)، باند شرقی بلوار بیهقی و بلوار موذن همچنین باند غربی بلوار ۴۵ متری انقلاب شمالی و دیگر معابر اصلی و فرعی منطقه توسط اداره عمران اجرایی شده است.

ساخت سالن ورزشی دو منظوره در منطقه ۷ کرج به زودی تمام می‌شود

این مسئول گفت: پروژه ساخت سالن ورزشی در بلوار انرژی اتمی (جاده محمودآباد) با مساحت تقریبی بالغ بر یکهزار مترمربع در راستای توسعه سرانه ورزشی منطقه و با رویکرد توجه به مناطق کم برخودار و ساماندهی و اسکان مردم در مواقع حساس و بحرانی در حال انجام است.

کاظمینی در ادامه اقدامات این منطقه در بخش ترافیک به اجرای عملیات ۱۰۰ هزارمترخط کشی معابر، نصب ۳۱۷ مورد باتومی استوانه، نصب ۲۵۰ مورد تابلو هدایت مسیر، نصب دو هزار مورد چشم گربه ای که توسط این واحد اجرایی شد، اشاره کرد.

وی ادامه داد: اداره خدمات شهری منطقه طی سالی که گذشت اقداماتی از جمله لایروبی جوی ها و کانال ها به متراژ دو هزار و ۸۸۰ متر مکعب و جمع آوری تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز به طول یک هزار و ۸۷۰ مورد و رفع ۸۳ مورد آبگرفتگی را انجام داده است. همچنین تسطیع زمین های بایر و شستشوی ۷۷۰ هزارمترمربع و جمع آوری چرخ دستی های غیر مجاز به تعداد ۲۵۵ مورد را نیز طی سالی که گذشت انجام شد.

این مسئول در کنار این اقدامات رنگ آمیزی جداره های شهری به طول ۱۸ هزارمترمربع همچنین نصب اِلمان ها و رنگ آمیزی جداره ها و دیوارها همچنین مدارس  را از اقدامات واحد زیبا سازی منطقه ۷ برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =