محمدرضا فکور زاده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج: طی سالی که گذشت شاهد ثبت درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف شهری بودیم که مهمترین آن‌ها مربوط به نیازهای عمرانی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا فکورزاده در تشریح اقدامات اداره عمران منطقه ۶ کرج در سال گذشته، عنوان کرد: ۳۰۰ هزارمتر مربع از معابر این منطقه با صرف بیش از ۲۹ هزار تن آسفالت بهسازی شد.

وی در ادامه گفت: همچنین این اداره هشت هزار متر جدولگذاری و یک هزار و ۳۰۰ متر پیاده روسازی را طی سال گذشته به اتمام رسانده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این عملیات در نقاط مختلف سطح منطقه از جمله بلوار باغستان، بلوار ظفر، خیابان شهید بهشتی، خیابان قلم، بلوار خوارزمی، حصارک بالا و خیابان شاهین ویلا و ... اجرایی شد.

فکور زاده ادامه داد: در بخش ترافیک نیز با هدف تامین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی بیش از ۷۴ هزار متر خط کشی معابر صورت گرفت.

لایروبی مستمر نهر دلمبر

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج در ادامه از لایروبی مستمر نهر دلمبر به عنوان کانون آبگرفتگی منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال ها، منهول ها، انهار و مسیل های منطقه به متراژ سه هزار و ۴۰۰ متر مکعب در حال انجام است.

کاشت بیش از ۱۰۰۰ اصله نهال در معابر و عرصه های سبز 

وی در ادامه افزود: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز به عنوان یک نیاز ضروری و یکی از مهمترین اولویت های منطقه در دستور کار منطقه قرار دارد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج همچنین به جمع آوری ۹۰۰ مورد تابلو، پلاکارد و داربست غیر قانونی اشاره کرد و گفت: تعمیر و نصب بیش از ۵۰۰ تابلو شناسایی معابر از اقدامات واحد زیبا سازی معابر است که به منظور زیبایی بصری و دید عمومی صورت گرفت.

اجرای مستمر طرح ساماندهی دستفروشان 

وی در بخش دیگری با بیان اینکه طرح ساماندهی دستفروشان به صورت مستمر در حال انجام است؛ یادآور شد: برای جمع آوری دستفروشان میدان حصارک اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =