آارش ارشد

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج: حرکت در ریل پیشرفت و آبادانی منوط به افزایش بهره وری برای افزایش تولید ناخالص ملی است.

آرش ارشد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به مهمترین وظیفه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج اظهار داشت: اشائه فرهنگ مشارکت و برقراری هماهنگی بین مردم و مسئولان نظام مدیریت شهری از مهمترین وظایف این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال" جهش تولید" نامگذاری کرده‌اند، افزود: برای تحقق شعار امسال صرفا صاحبان مراکز تولیدی و صنعتی مسئول نیستند و تک تک شهروندان باید در این خصوص احساس وظیفه کنند.

این مسئول با بیان اینکه افزایش تولید ناخالص ملی گامی در راستای تحقق شعار امسال محسوب می‌شود، ابراز کرد: افزایش تولید ناخالص ملی زمانی محقق می شود که تمام ارکان جامعه در سیستم خود کارآمد و بهره‌ ور عمل کنند.

ارشد افزود: سال گذشته جلسات و برنامه های  متعددی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مشارکت شهروندان در امور مختلف مدیریت شهری برگزار شد که خوشبختانه خروجی مناسبی نیز داشتند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امسال قصد داریم با محوریت ارتقای بهره وری برای رسیدن به اهداف راهبردی سند ۲۰ ساله نظام جمهوری اسلامی و سند ۱۴۱۴ شهر کرج در راستای تحقق شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری گام برداریم.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: شهروندان باید به این باور برسند که کشور، استان البرز و  شهر کرج توسعه پیدا نمی کند مگر با تلاش تک به تک آنها.

وی افزود: در شرایط خاصی که کشور با آن مواجه است، باید نسبت به محدودیت های پیش رو چشم پوشی کنیم و بدانیم حرکت در ریل پیشرفت و آبادانی منوط به افزایش بهره وری برای افزایش تولید ناخالص ملی است.

ارشد گفت: بدون شک برای تحقق اهداف مذکور مدیران نظام مدیریت شهری کرج دوشادوش شهروندان حرکت می کنند و از هیچ تلاشی برای تبدیل کرج به شهری آباد و توسعه یافته فروگذار نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =