آقای محمدرضااحمدی نژاد

عملکرد رانندگان تاکسی و ناوگان اتوبوسرانی از طریق دوربین‌های نظارتی موجود در سطح شهر و با استفاده از سامانه هوشمند نظارت بر رفتار رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی، بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون شهری به صورت هوشمند و از طریق دوربین‌های نظارتی، اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته، ساز و کار انجام این امر تبیین و مقرر شد نمایندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر به صورت دو شیفت کاری در مرکز کنترل  ترافیک شهرداری کرج حضور داشته باشند.

وی افزود: عملکرد رانندگان تاکسی و ناوگان اتوبوسرانی از طریق دوربین‌های نظارتی موجود در سطح شهر و با استفاده از سامانه هوشمند نظارت بر رفتار رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تصریح کرد: با توجه به اینکه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا (طرح فاصله‌گذاری اجتماعی) رانندگان تاکسی باید تنها ۲ سرنشین را در صندلی عقب خودرو سوار کنند؛ تخلف رانندگان تاکسی در این بخش از طریق دوربین‌های پلاک‌خوان و  نظارتی بررسی و پیامک‌های ارشادی برای رانندگان تاکسی متخلف ارسال می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت توقف رانندگان سواری شخصی در ایستگاه تاکسی‌ها اعمال قانون از طریق پلیس راهور صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =