محمدرضا احمدی نژاد

با توجه به اینکه خطا و اشتباه های انسانی از مهم ترین عوامل بروز تصادفات منجر به جرح و فوت به شمار می‌رود، از این رو آموزش و فرهنگ سازی مستمر در حوزه ایمنی حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با تبریک هفتم اردیبهشت "روز ایمنی حمل و نقل"، اظهار داشت: نامگذاری این روز تحت عنوان روز ایمنی حمل و نقل در تقویم کشور با هدف ایجاد دغدغه در اذهان عمومی انجام گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کاهش رفتارهای پرخطر ترافیکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج محسوب می‌شود، افزود: تمرکز بر ایمنی شهروندان از جمله کودکان شامل موضوعات مهمی نظیر فرهنگ سازی، استفاده از صندلی کودک در خودرو، آموزش دانش آموزان در قالب طرح‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های مربوطه نظیر آموزش و پرورش است.

این مسئول با اشاره به اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک  شهرداری کرج طی سال گذشته در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک نسبت به توزیع کتابچه‎های آموزشی، توزیع بروشور و برگزاری همایش‌های مختلف اقدام کرده است، گفت: درصدد ارتقای فرهنگ ایمنی ترافیک با تکیه بر رویکردهای نوین نیز هستیم.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و بر اساس آمارهای دریافتی؛ با توجه به اینکه خطا و اشتباه های انسانی از مهم ترین عوامل بروز تصادفات منجر به جرح و فوت به شمار می‌رود، از این رو آموزش و فرهنگ سازی مستمر در حوزه ایمنی حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است. 

احمدی نژاد در پایان تاکید کرد: بی شک با رعایت قوانین و مقررات وضع شده، از آسیب های ناشی از حمل ونقل و رانندگی در امان خواهیم ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =