صلواتی

پیگیری های شهردار و شورای پنجم برای سر و سامان دادن به پروژه قطار شهری کرج قابل قیاس با دوره های گذشته نیست.

علی اصغر صلواتی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری اولویت شورای پنجم بوده است، اظهار داشت: در شورای پنجم ۲۷۰ میلیارد تومان برای پروژه قطار شهری هزینه شده است که در مقایسه با دوره های گذشته و تمام هزینه هایی که از ابتدای شروع پروژه انجام شده ۲.۵ برابر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه پیگیری های اعضای شورا پنجم برای پیشرفت پروژه قطار شهری چشمگیر بوده، گفت: این موضوع به خوبی نشان می دهد قطار شهری در دو سال گذشته به عنوان پروژه ای بسیار مهم مورد توجه قرار داشته است. 

باز شدن گره های قطار شهری به دست شهردار

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج در ادامه با قدردانی از تلاش های شهردار کرج برای سر و سامان دادن به این پروژه، افزود: در میان شهرداران علی کمالی زاده بسیار فعال تر از مسئولان گذشته بوده است به طوری که در یک سال گذشته بیش از ۵۰ جلسه در حد وزیر و معاون وزیر ترتیب داده اند و هفته ای نیست که به صورت حضوری در جریان پیشرفت پروژه قطار شهری قرار نگیرند.

صلواتی به پیشرفت ۸۰ درصدی خط ۲ پروژه قطار شهری حدفاصل ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی نیز اشاره کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی انجام گرفته برای تامین منابع مالی مورد نیاز، تلاش می کنیم این قسمت از پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =