گذرگاه عابر پیاده

به منظور اجرای طرح آشکار سازی گذرگاه‌های تردد عرضی عابرین پیاده در کرج، تقاطع نیک نژادی واقع در بلوار بسیج ۴۵ متری کاج روشن شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمدرضا احمدی نژاد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ایمن سازی معابر حادثه خیز، ایمن سازی بلوار بسیج "۴۵ متری کاج" در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با روش ابداعی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج "طرح آشکارسازی گذرگاه تردد عرضی عابرین پیاده " برای اولین بار در کشور در این کلانشهر اجرا شد، گفت پیش از این طرح آشکارسازی گذرگاه تردد عرضی عابرین پیاده در دو گذرگاه واقع در بلوار بسیج اجرا شده بود که خوشبختانه موفق به اجرای این گذرگاه در تقاطع نیک نژادی نیز شدیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام اِلمان‌های مورد نظر استاندارد ترافیک شهری اعم از رفیوژ میانی، مناسب‌سازی تردد عرضی عابرین پیاده و اصلاح هندسی در این معبر اجرا شده است.

احمدی نژاد تاکید کرد: این طرح ابداعی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برای نخستین بار در کشور اجرایی شد و دیگر کلانشهرهای کشور نیز در حال الگوبرداری از آن هستند.

گفتنی است؛ سال گذشته طرح آشکارسازی مسیر عابر پیاده با نورپردازی نقطه ای در جاده ملارد "نرسیده به پل شهید کلانتری" اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =