ضیافت بهاری

ویژه برنامه فرهنگی هنری ضیافت بهاری بصورت پخش زنده اینترنتی برگزار می شود.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تبریک مجدد روزهای پربرکت ماه رمضان، به اهمیت شور و نشاط اجتماعی در ایام ماه مبارک با توجه به درخانه ماندن شهروندان پرداخت و گفت: روزها و شب های رمضان سرشار از عطر و یاد خداوند متعال بوده و طراوت خاصی دارد. اما ماه رمضان امسال با سال های گذشتا متفاوت بوده، از این جهت که بدلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری جشن ها، مراسم های مختلف جمعی و... وجود ندارد. از همین جهت لزوم ایجاد فضایی که بتواند برای شادی، شور و نشاط عموم مردم تاثیرگذار باشد و اوقات فراغت خوبی را رقم بزند در شهر احساس می شود. 

این مسئول افزود: به همین منظور مجموعه مدیریت شهری با همکاری خانه هنرمندان البرز اقدام به برگزاری جشن و ویژه برنامه فرهنگی هنری ضیافت بهاری کرده که از هفتم ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲ هرشب، بصورت پخش زنده اینترنتی در دسترس عموم مردم است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از ویژگی های مهم این جشن، بخش صندلی مفاخر بوده که هر شب میزبان یکی از هنرمندان مطرح استان البرز خواهد بود و علاوه بر آن بخش های مختلف هنری نظیر موسیقی، نمایش نامه خوانی، شعر و مسابقه نیز در این برنامه ی یک ساعته برگزار خواهد شد. همشهریان گرامی می توانند با مراجعه به صفحات مجازی ذیل از ویژه برنامه ضیافت بهاری بهره مند گردند.
 

T.me/safiranefarhangiekaraj

https://www.instagram.com/sfev.karaj.iir98

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =