فریده بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: راهبری و مدیریت برنامه های فرهنگی مدیریت شهری باید توسط نیروهای متخصص و کیفی باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در پانزدهمین جلسه کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر که با محوریت بررسی گزارش عملکرد سال 98 سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری این کلانشهر برگزار شد، اظهار داشت: امروزه تلفن همراه در دست اکثر افراد شهری و روستایی یافت می شود و به ویژه در شرایط کرونا شاهد استفاده مضاعف از فضای مجازی هستیم.

 وی افزود: فضای مجازی می تواند بستر آموزش، فرهنگسازی و فعالیت های فرهنگی و هنری باشد و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری کرج باید از بستر و پتانسیل فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بهره مند شود اما بهره گیری از امکانات مدرن و روزآمد نیازمند بکارگیری نیروی متخصص و کیفی است.

 بزنی بیرانوند در ادامه خواستار تشکیل کمیسیون مشترک هنر و ارتباطات و فرهنگی و ورزشی به منظور بررسی کارشناسی تر عملکرد حوزه فرهنگی شهرداری کرج شد و ادامه داد: به جهت وجود رگه های مشترک نظارتی در این دو کمیسیون، بی شک با تشکیل کارگروه مشترک می توان نواقص را بهتر رصد کرد و به نتایج بهتری دست یافت؛ در اینکه عملکردهای مثبت وجود دارد، شکی نیست اما می خواهیم انرژی و هزینه ها در جهت اصلی هدایت شود.

عضو کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: امید است سازمان فرهنگی شهرداری کرج با درک صحیح از شرایط کنونی جامعه که گستردگی ارتباطات دنیا را به دهکده جهانی و جهان بدون مرز مبدل ساخته، به سمت و سوی استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حرکت کند و با کیفی سازی نیروها، بستر کار فرهنگی و فعالیت های هنری را به شیوه و سبک جدید فراهم سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =