مرادی

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به جهت اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و آموزش شهروندیِ تاثیرگذار برای مقابله با بیماری کرونا، از فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن تقدیرنامه کمال مرادی؛ دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به شرح ذیل است:


بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاشهای ایثارگرانه و از خودگذشتگی عزیزان شاغل در شهرداری ها و همکاران در خط مقدم سلامت و خدمات در این شرایط دشوار که خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده بوده و از خود گذشتگی و جانفشانی ها جلوه ای ناب و بی نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زده است. درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه به محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای شهروندان است.

برخود فرض می دانم تلاش های شبانه روزی، سخاوت و مناعت طبع مجموعه همکاران ارجمند که با ایثارگری های دلسوزانه و بی وقفه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که در این شرایط دشوار وجود گرانقدر خویش را به خطر انداخته و در این عرصه خدمت می نمایند، قدردانی نمایم‌. از خداوند متعال برای خادمان واقعی ملت و سرمایه های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =