پیمان بضاعتی پور

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از استمرار و ادامه فعالیت های این سازمان در زمینه ایجاد و گسترش فضای سبز مناسب در محدوده پل چندسطحی حصارک خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: به منظور زیباسازی فضای شهری و همچنین تلطیف کالبد شهر، عملیات توسعه فضای سبز در فضایی به وسعت ۴ هکتار در پل چندسطحی حصارک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کاربری های فضای سبز این پل تحت پوشش فضای سبز قرار گرفته و عملیات کاشت گل و گیاه دراین محدوده ادامه دارد، افزود: برای اجرای این پروژه پس از انجام مطالعات کارشناسی و تهیه طرح، عملیات آماده‌سازی بستر شامل خاکریزی زراعی، تسطیح و رگلاژ بستر و طراحی سیستم آبیاری هوشمند قطره ای و در نهایت احداث طرح فضای سبز در محدوده قریب به ۴ هکتار اجرا شده است.

این مسئول اظهار داشت: اجرای این پروژه علاوه بر ارتقای سرانه فضای سبز شهری در آینده باعث ایجاد چشم‌انداز زیبا و نمای سرسبز و با طراوت در پیرامون این محدوده خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در توسعه فضای سبز پل چند سطحی حصارک از ۳۵ گونه مختلف گل و گیاه استفاده شده که اغلب شامل درختان نارون، زیتون تلخ و درختچه های پیراکانتا، پامپاسگراس،یاس زرد، کامیس پاریس زرشک، به ژاپنی انواع رز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =