فرج الله ایلیات-رییس کمیسیون برنامه وبودجه واملاک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج: لایحه چگونگی محاسبه نرخ بهای خدمات پسماند سال ۹۹ توسط اعضاء کمیسیون بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرج اله ایلیات در هشتاد و دومین کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک اظهار داشت: در راستای اهداف محیط زیستی اعضای شورای شهر کرج چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند را بررسی کردند.

این مسئول تصریح کرد: شورای شهر کرج  پیش‌تر نیز در دوره های گذشته در مصوبه‌ای به این موضوع پرداخته اما از آن زمان مورد غفلت قرار گرفته لذا امسال ما آن را مورد توجه قرار دادیم و در دستور کار قرار دادیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: با بررسی لایحه محاسبه نرخ بهای خدمات پسماند این امکان به مدیریت اجرایی پسماند داده می‌شود که از تولید کننده پسماند بهای مدیریت را اخذ کند و این قانونی بود که در سطح کشوری در قالب قانون مدیریت پسماند مورد تأکید قرار گرفته است.

ایلیات با اشاره به بحث تفکیک زباله از مبدا و اجرایی پایلوت آن در برخی از نقاط کرج بیان کرد: لازمه تحقق و اجرای تمام راهکارهای حل معضل پسماند، منوط به تفکیک زباله از مبداست، تفکیک زباله از مبدا از جمله طرح هایی مهم است که با فرهنگ سازی های لازم در بین شهروندان ترویج می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =