رحیم خستو

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج: با توجه به اهمیت ساماندهی تبلیغات مناسبتی در سطح شهر مقرر گردیده کمیته ای متشکل از کارشناسان سازمان های فرهنگی و اجتماعی، سیما و منظر شهری و اداره کل ارتباطات شهرداری فعال گردد و به بررسی این مسئله بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در گفتگو با رادیو البرز اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که اخیرا با رایزنی های کمیسیون هنر و ارتباطات و پیگیری های سازمان سیما و منظر در سطح شهر رقم خورد، پاکسازی و پیرایش برخی از دیوارهای قدیمی بود که نمای آجری را رنگ آمیزی کرده بودند و اتفاق خوبی نبود و جلوه بصری خاصی نداشت. 

وی افزود: امیدوارم سایر مناطق نیز این اقدام را در دستور کار قرار دهند و به جای هزینه کردهای بالا برای رنگ آمیزی دیوارهای قدیمی، برای تمیز نگه داشتن آنها تلاش کنند. تعدادی از دیوارهای سطح شهر بخشی از هویت و تاریخ کرج هستند و عابرین از مشاهده بافت آجری و قدیمی آنها احساس لذت می کنند. 

نایب رییس شورای شهر کرج تصریح کرد: کمیسیون هنر و ارتباطات جلسه دیگری با اداره کل ارتباطات شهرداری کرج داشت که خواستار دریافت گزارش هزینه کردها شدیم و ردیف های عملکردی برای سال جاری نیز تقدیم اعضای کمیسیون شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. مشابه این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی برگزار و موارد و دیدگاه ها به سمع رئیس سازمان رسید.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: تعدادی از شهروندان، هنرمندان و گروه های هنری از عملکرد سازمان فرهنگی راضی نیستند که موارد در جلسه به رئیس سازمان منعکس شد و بخشی از نقدها به نوع بنرها و بیلبوردها و تبلیغات در سطح شهر باز می گردد، نوع و گرافیک طراحی ها در مناسبت های مختلف با زیبایی محتوای مناسبت ها همخوانی ندارد. 

خستو عنوان کرد: پیرو این نقدها توسط کمیسیون هنر و ارتباطات، جلسه ای با حضور رئیس سازمان سیما و منظر، سازمان فرهنگی و مدیرکل ارتباطات شهرداری برگزار و مقرر شد تا این موضوع با تشکیل کمیته ای تخصصی با حضور هنرمندان گرافیست مورد بحث و کارشناسی قرار بگیرد تا چنانچه مناسبتی همچون ماه رمضان محتوایی زیبا و معنوی دارد، گرافیک تبلیغات نیز همین زیبایی و آرامش بصری را داشته باشد. امیدوارم این موضوع به سایر ادارات نیز تسری یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =