آرامستان

خانواده متوفیان تنها برای فاتحه خوانی می‌توانند در آرامستان حضور پیدا کنند و برگزاری مراسم عزاداری تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: در پی اطلاعیه‌های وزارت بهداشت در خصوص جلوگیری از ایجاد تجمع در مکان‌های عمومی برای کاهش میزان شیوع کرونا، درهای آرامستان بهشت سکینه(س) در فروردین و دهه اول اردیبهشت ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه بسته بود.

 وی ادامه داد: با توجه به عادی سازی امور از نیمه دوم اردیبهشت ماه، و بر اساس درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص زیارت اهل قبور در روزهای آخر هفته، درهای آرامستان بهشت سکینه (س) به طور آزمایشی از پنجشنبه و جمعه هفته پیش باز شده است.

این مسئول توضیح داد: با توجه به اینکه فضای آرامستان باز است و امکان رعایت فاصله اجتماعی خانواده متوفیان وجود دارد، به نظر می‌رسد این طرح همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از تردد غیر ضروری در آرامستان بهشت سکینه (س)خودداری و زمان حضور خود در این فضا را مدیریت کنند.

عسگری گفت: البته برگزاری مراسم و تجمعات تا اطلاع ثانوی همچنان با محدودیت و رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام می‌شود.

وی افزود: خانواده متوفیان تنها برای فاتحه خوانی می‌توانند در آرامستان حضور پیدا کنند و برگزاری مراسم عزاداری تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =