مالی

تفریغ بودجه پایان برنامه یک ساله شهرداری است که پس از بررسی ها گزارش و نتیجه نهایی برای تصویب به صحن شورا ارسال می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی سلطانی مقدم با اشاره به آغاز بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج، اظهار داشت: با حضور مدیران مناطق و روسای سازمان ها تفریغ بودجه عملکرد سال ۹۸ شهرداری کرج در حال انجام است. 

وی گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده در جلسه ها، کلیات لایحه بودجه ۹۸ مورد بررسی قرار گرفته و روند بررسی جزئیات آن به منظور بستن به موقع و تهیه تفریغ بودجه آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس قانون شهرداری موظف است به منظور تهیه تفریغ بودجه همه ردیف‌های مالی را در اختیار حسابرس منتخب شورا قرار دهد تا وی بتواند چارچوب استانداردهای حسابرسی را تکمیل کند، خاطرنشان کرد: تفریغ بودجه باید با دقت بررسی شود و این امر تلاش و فعالیت همه حوزه ها و بخش های گوناگون شهرداری را می طلبد. 

به گفته معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج؛ پیگیری اسناد هزینه، قطعی کردن صورت وضعیت های بین راهی، پیگیری و ثبت اسناد و پرونده ای تملکی حوزه املاک و رفع ابهامات پیش آمده فی مابین حوزه های ذیحسابی و بهبود فرآیند حسابرسی و گزارش گیری مالی شهرداری مرکز، مناطق و سازمان ها، همچنین جذب بودجه حداکثری شهرداری از موضوعاتی است که در جلسه های تفریغ بودجه به آن پرداخته می شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =