منطقه ۱۰

محمدحسین خلیلی اردکانی، عباس زارع و فرج الله ایلیات از اعضای شورای شهر کرج با حضور در منطقه ۱۰ با شهروندان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این نشست شهروندان و اهالی محله های منطقه ۱۰ با بیان مسائل و موارد مرتبط با مدیریت شهری، خواستار پیگیری و رفع آنها از طریق مسیر قانونی شدند.

مهمترین مسائل مطرح شده که عمدتا مربوط به عموم شهروندان است، ساماندهی مشاغل مزاحم و تعریض بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص)، ادامه روند حفظ و نگهداری باغات کلاک، استمرار کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، تعیین تکلیف اراضی خط ۴ حصار و فراهم کردن امکانات شهری از جمله پارک محله، سِت تندرستی، زمین ورزشی، اماکن فرهنگی، مناسب سازی معابر با جدول گذاری و آسفالت، توسعه‌ فضای سبز و ارتقا وضعیت سیما و منظر شهری از طریق اجرای طرح های زیباسازی نظیر رنگ آمیزی و نورپردازی جداره ها و بروزرسانی مبلمان شهری بود.

اعضای شورای اسلامی شهر کرج در این نشست با استماع صحبت های شهروندان، راهنمایی ها و راهکارهای لازم را برای رفع مشکل مراجعین ارائه دادند و در خصوص رایزنی و تسریع در رفع موارد مساعدت کردند.

در این جلسه عباس زارع؛ عضو شورای شهر کرج با تشریح اقدامات منطقه ۱۰ از تلاش های مدیر و معاونان این منطقه تشکر کرد.

فرج الله ایلیات؛ دیگر عضو شورای شهر نیز با قدردانی از اقدامات انجام گرفته مثل تملک قطعه های باند کُندرو بلوار شورا پس از سال ها، بر ادامه این روند از سوی محسن کمالی دهقان؛ مدیر منطقه ۱۰ تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =