سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح بهبود و نگهداشت شهر با رویکرد محله محوری در مناطق برخوردار و کم برخوردار با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد در حاشیه اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهر اظهار داشت: این طرح با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان شامل موضوعات مرتبط آراستگی فضای سبز، نظافت و شست‌ وشو، حذف زواید فیزیکی، شست‌ وشوی جداره‌های شهری و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در محله‌های مناطق دهگانه شهرداری کرج  شروع شده است.

این مسئول طرح بهبود نگهداشت شهر را خط مقدم ورود مدیریت شهری برای شناسایی مشکلات عنوان کرد و افزود: در این طرح مناطق دهگانه با همه تجهیزات و نیروی انسانی خود برای خدمت رسانی به شهروندان حضوری فعال دارند.

سلیم نژاد تصریح کرد: تمام حوزه‌ها در منطقه موظف هستند تلاش خود را به کار گیرند تا نگهداشت شهر به نحو مطلوبی اجرا و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد .

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: روز های چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته محلات شهرداری با اجرای طرح جهادی نگهداشت شهربه طور کامل پاکسازی و شستشو شده و کلیه اقدامات مرتبط با امور شهری در حیطه های فنی و عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی و ... اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: آراستگی نسبی محیط شهر و آرام سازی فضای آن هدف اصلی طرح است که تاکنون در چند منطقه انجام و به نظر می رسد روند اجرایی طرح با استمرار آن، شکل مناسب تری به خود بگیرد.

سلیم نژاد یادآور شد: در این طرح در کلیه آیتم های مرتبط با فعالیت های شهرداری شامل کلیه موضوعات مرتبط با  خدمات شهری در حیطه فضای سبز، خدمات شهری، زیباسازی ،ساماندهی ، پسماند ،محیط زیست، فنی و عمرانی در حوزه لکه گیری آسفالت و مرمت نوار حفاری، جدول ، ساماندهی پیاده روها، همسطح سازی دریچه ها و حمل و نقل ترافیک در اقدامات خط کشی و تجهیزات و ادوات ترافیکی به مرحله اجرا درمی آید.

این عضو شورا یادآور شد: پاکیزگی محلات، میزان مراجعه خدمات شهری را به اماکن مذکور به شدت کاهش می دهد؛ این به معنای کاهش هزینه ها در این حوزه و امکان هزینه کرد اعتبارات صرفه جویی شده در عرصه های دیگر همچون عمران، ترافیک و زیباسازی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این روند تا زمانی ادامه خواهد یافت که بتوانیم شهر را با خدمات بیشتر و افزون تر از حالت فعلی خارج کرده و به سوی شرایط عادی و متعارف ببریم و حداقل سرانه های خدماتی را در محلات تامین نماییم که در این راه به مشارکت جدی شهروندان ی محتاجیم.

وی از شهروندان خواست تا مشکلات و درخواست های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =